رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

اظهارات شب گذشته سید حسن نصرالله درباره عملیات غافلگیرکننده موسوم به ایوب و نفوذ پهپاد به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و منطقه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله پنجشنبه شب در سخنانی برای برعهده گرفتن مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی، تاکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و جوانان حزب الله آن را مونتاژ کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته جزئیات نفوذ پهپاد به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کرد: این آخرین عملیات حزب الله لبنان نخواهد بود.

 

سید حسن نصرالله در سخنرانی تلویزیونی خود که به صورت زنده از چند شبکه عربی و ایران پخش می شد، نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت :  مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی  اشغالی شد، و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه های مهم این رژیم از جمله تأسیسات اتمی "دیمونا" پرواز کرد.

وی اظهار داشت : این نخستین بار است که این نوع هواپیما مورد استفاده قرار گرفته و به چنین عمق و مناطق حساسی نفوذ کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه، هدف قرار دادن این هواپیما مسئله ای طبیعی بود و از قبل پیش بینی می شد، خاطرنشان کرد: دستاورد این عملیات آن است که این هواپیما صدها کیلومتر در منطقه‌ای پُر از رادار پرواز کرد؛ ولی صهیونیستها مدعی شدند که افتخار آنها این است که به حریم هوایی آنها نفوذ نشده است.
 
سید حسن نصرالله تأکید کرد: این نخستین تجربه موفق برای عبور از روی دریا است؛ ما امروز بخشی از توانایی های خودمان را افشا می کنیم، و این امر چیزی از حجم مسائل غافلگیر کننده دیگری را که داریم کم نمی کند.  این عملیات نشان می دهد که ما این قدرت را داریم که توانایی هایمان را مخفی، و در زمان مناسب از آنها استفاده کنیم.

 

اظهارات دبرکل حزب الله لبنان در ساعات اخیر مود توجه اکثر رسانه های بین المللی و منطقه ای قرار گرفته است و هر کدام از این رسانه ها به بخشی از سخنان وی تمرکز داشته اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 15719
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1